קשרי לקוחות

קשרי לקוחות

 

מקורות" רואה חשיבות עליונה בשירות ללקוח ומשקיעה מאמצים רבים בשיפור מתמיד של השירותים השונים המסופקים ללקוחותיה.

עובדי החברה פועלים במסירות ונאמנות בכל תנאי שטח ומזג אוויר ונותנים שירות אישי מקצועי ואמין במטרה לספק מים באיכות , זמינות ואמינות מרביים.

 

 

בימים אלה מצויה חברת "מקורות"  בעיצומו של תהליך מקיף לשיפור השירות והתאמתו לצרכי לקוחותיה. יחידת שירות לקוחות הוקמה במטרה להבטיח  רמת שירות גבוהה  להעלאת שביעות רצון לקוחותיה.

 

יחידת שירות הלקוחות פועלת במספר מישורים :

 

 

  • מתן מענה ללקוחות החברה : טיפול מקצועי בפניות הגורמים השונים במגוון תחומי פעילות החברה.
  • שירות יוזם : קיום פגישות /ביקורים /סיורים עם לקוחות החברה במטרה לטפח את שיתוף הפעולה ולהבטיח  פתיחות  ושקיפות לצורך איתור צרכים ועמידה  בציפיות.
  • מידע ללקוחות: הגברת זמינות המידע ללקוחות החברה ושיתופם בתכניות הפיתוח והעשייה  של חברת מקורות באמצעים שונים.
  • תרבות השירות : הקניית ערך  השירות וחשיבותו  בקרב עובדי החברה.
  • סקרי שביעות רצון : בצוע  סקרי שביעות רצון לאיתור צרכי הלקוח ועמדותיו  כלפי מקורות , לניתוח ממצאים ולמתן שירות "מכוון לקוח".
  • קשרי קהילה וקיימות- ניהול הקשר עם הקהילה והמרחב הציבורי

 

יחידת שירות הלקוחות מזמינה אותך לפנות אלינו בכל עניין/רעיון/בקשה:

כתובת:

מקורות חברת מים בע"מ

יחידת     שירות   לקוחות

רחוב לינקולן 9 תל אביב

טלפון:     073-3521789

מייל: rhedvat@mekorot.co.il